diumenge, 5 d’abril del 2009

SANAÜJA 2 - 0 ANGULÀRIA

Aui a Sanahüja em perdut el partit i les poques possibilitats que teniem d'intentar l'ascens de categoria. Ha estat un partit molt dolent i mal jugat pel dos equips, on cap del dos ha gaudit d'ocasions clares de gol.
La primera part 0-0 i alguna arrivada dels locals sense perill.
A la represa els hi em regalat el primer gol d'una manera molt innocent, al treure de banda, i directe dins l'area petita, em permés que un jugador posés el peu tot sol, sense marcatge, i desviés la pilota a la xarxa. El segon de penal molt rigurós al últim minut, on ja feia estona que jugavem amb deu jugadors.
Un partit mol trabat al mitg del camp, amb recursos inadequats que el arbitre ha permés, tan per part dels jugadors com de seguidors locals,ja que durant tota la segona part, i donada la minima distància entre porteria i pùblic, el nostre porter ha estat increpat i molestat a un metre de la xarxa. A tot això, les pèrdues descarades de temps, que fa que un partit es converteixi en lo que mai tendria que ser. Si aquests son els ùnics recursos que, per guanyar, necessita el Sanaüja,el felicito, ja que aquest sistema, el broden.

2 comentaris:

jm ha dit...

bones!

amb alguna imatge de les cròniques, aquest blog seria genial!

salut! ;)

Ramon ha dit...

Josep Mª, tens raó, però si t'he de ser sincer, ja no em recordo de com es fa l'afegir l'escut de cada equip, i això que els tinc eh? em foto vell.
Et desitjo hagis passat unes bones mini vacançes.